Usein kysyttyä

Miten Nordic Design Collective toimii?
Kun asoit meillä tuet uransa alussa olevia muotoilijoita ja yrittäjiä.

Yksi ostoskori - yksi maksutilaisuus, huolimatta siitä kuinka monelta muotoilijalta ostat tuotteita. Tuotteet toimitetaan sinulle suoraan muotoilijalta.  

Mitä kieliä asiakaspalvelunne puhuu?
Palvelemme englannin sekä ruotsin kielellä.

Onko verkkokauppaan rekisteröityminen pakollista?
Ei ole, voit tilata tuotteita rekisteröitymättä. Verkkokauppaan rekisteröityminen toki kannattaa monesta syystä, lue lisää täältä. 

Olen unohtanut salasanani.
Voit tilata uuden salasanan täältä

Mitä toimitus maksaa?
Kaikki hinnat sisältävät toimituskulut. 

En pysty tilaamaan verkkokaupasta.
Tyhjennä selaimesi cache-muisti ja käynnistä selain uudelleen. Mikäli tämä ei auta, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa info@nordicdesigncollective.com niin autamme sinua. 

Pankki/luottokortilla maksaminen ei onnistu.
Tarkista että olet näppäilyt kaikki numerot ja kohdat oikein sekä että korttisi on aktivoitu nettiostoksen tekemiseen. Ota yhteyttä pankkiisi mikäli olet epävarma. Voit myös valita toisen maksutavan jatkaaksesi. 

Kuinka jätän viestin muotoilijalle?
Mikäli haluat tilauksen yhteydessä jättää viestin muotoilijalle, voi tehdä sen "ruudussa. Mikäli haluat ottaa muotoilijaan yhteyttä joko ennen tilauksen tekemistä tai sen jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluun niin ohjaamme viestisi eteenpäin.

Onko tilaukseni onnistunut?
Mikäli olet saanut tilausvahvistuksen sähköpostiisi, tilauksesi on onnistunut ja se toimitetaan arvioidun toimitusajan sisällä. 

Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, etkä löydä sitä roskapostisuodattimesta, tilauksesi ei luultavasti ole onnistunut. Ota yhteyttä asiakaspalveluun mikäli epäröit.

Löytyykö tuote varastosta?
Tuotteiden arvioitu toimitusaika löytyy tuotetietojen kohdalta. 

Missä tilaukseni on?
Kaikki tuotteet lähetetään suoraan kyseiseltä muotoilijalta. Saat tiedon sähköpostitse kun tuote on lähetetty. Tuotteiden arvioitu toimitusaika löytyy tilausvahvistuksesta jonka olet saanut sähköpostitse. Mikäli et ole vastaanottanut tilaustasi arvioidun toimitusajan sisällä, ota yhteytta asiakaspalveluun. Liitä viestiin tilausnumerosi, jonka löydät tilausvahvistuksesta, sekä mistä tuotteista on kyse. 

Miksi tilaukseni saapuu useassa paketissa?
Kaikki tuotteet lähetetään suoraan muotoilijalta. Mikäli olet tilannut tuotteita usealta muotoilijalta, tilauksesi saapuu useassa lähetyksessä. 

Voinko perua tilaukseni?
Voit perua tilauksesi 14 päivän sisällä Ruotsin etä- ja kotimyyntilain mukaan. (distans- och hemförsäljningslagen)

Ota yhteyttä asiakaspalveluun niin saat palautusosoitteen. Palautamme maksamasi summan hyväksyttyämme palautettavan tuotteen. Emme korvaa palautuspostikuluja. 

Voinko perua erikoistilaukseni?
Peruutusoikeus on rajoitettu, mikäli kyse on tuotteesta, joka on tehty mittatilaustyönä tai joka jollain tavalla on räätälöity juuri sinun toiveittesi mukaan. Jokainen Nordic Design Collectiven sivulla myyvä muotoilijalta vastaa itse siitä, että rajoitetusta peruutusoikeudesta ilmoitetaan tuotetietojen kohdalla. 

Olen vastaanottanut väärän tuotteen, miten toimin?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun niin autamme sinua. 

Haluan tehdä reklamaation, miten toimin?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun niin autamme sinua. 

Nordic Design Collective toimii aina Ruotsin kuluttajavalituslautakunnan (Allmänna Reklamationsnämnden) suositusten mukaisesti.

Mistä löydän ostoehdot?
Voit lukea ostoehdomme täältä.

Nordic Design Collective on ruotsalainen saitti josta löydät designtuotteita pohjoismaalaisilta muotoilijoilta. Hankimalla valikoimastamme jotain uutta ja uniikkia kotiisi tuet myös uusia muotoilijoita ja yrittäjiä! Tilauksesi toimitetaan suoraan muotoilijalta.